Personal Branding
Το να ξεκινήσετε με τo personal branding μπορεί να είναι πραγματικά εκφοβιστικό και μπορεί να αισθάνεστε σαν ένα μεγάλο εγχείρημα. Είναι απαραίτητο μέρος κάθε καριέρας και είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της επαγγελματικής σας επιτυχίας. Εξάλλου, με τόσες πολλές ανταγωνιστικές φωνές εκεί έξω, είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε και να βεβαιώνεστε ότι ακούγεστε.
Αλλά πρώτα, είναι σημαντικό να καταλάβετε τι σημαίνει “personal branding“. Ουσιαστικά, πρόκειται για τη δημιουργία της ψηφιακής σας παρουσίας και την παρουσίαση του εαυτού σας με επαγγελματικό και συνεπή τρόπο που αντανακλά τα ενδιαφέροντα, τις αξίες, τις δεξιότητες και την εμπειρία σας με τρόπο που να αντανακλά θετικά στους πιθανούς εργοδότες και τους συναδέλφους σας. Επικοινωνεί ποιος είστε ως άτομο και μπορεί να χρησιμεύσει για να σας διαφοροποιήσει από άλλους υποψηφίους.
Το personal branding είναι η πρακτική της δημιουργίας και της διατήρησης μιας ευνοϊκής δημόσιας εικόνας του εαυτού σας, για την προώθηση της καριέρας και της προσωπικής σας επιτυχίας. Αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία στην εργαλειοθήκη σας για να ενισχύσετε την επαγγελματική σας εξέλιξη.

Το personal branding είναι πιο σημαντικό από ποτέ άλλοτε. Είναι αυτό που σας βοηθά να δημιουργήσετε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο και να αναδείξετε τις εμπειρίες, τις δεξιότητες και τα επιτεύγματά σας. Η προσωπική σας επωνυμία ξεχωρίζει από το πλήθος, δίνοντάς σας πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας και συνδέοντάς σας με τους κατάλληλους ανθρώπους. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την επέκταση της εμβέλειάς σας και την επίτευξη μεγαλύτερης αναγνώρισης και προβολής.
Η ανάπτυξη της προσωπικής σας επωνυμίας ξεκινά με την κατανόηση και τον προσδιορισμό του ποιοι είστε και τι προσφέρετε. Το personal branding είναι κάτι περισσότερο από ένα εύηχο σλόγκαν ή μια ομιλία στο ασανσέρ – είναι θέμα συνέπειας. Το να γίνετε μια ισχυρή και αξιομνημόνευτη προσωπική μάρκα απαιτεί την οικοδόμηση μιας συνεπούς εικόνας μάρκας σε ό,τι κάνετε.
Η επένδυση στην προσωπική επωνυμία ξεκινά με μια ενδοσκόπηση των αξιών, των δυνατών σημείων και των αδυναμιών σας. Αυτή η ανάλυση θα πρέπει να περιλαμβάνει την αξιολόγηση της εμπειρίας σας, γιατί είστε μοναδικοί και για τι θέλετε να γίνετε γνωστοί. Μπορείτε επίσης να ερευνήσετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται άλλοι ηγέτες της σκέψης στον τομέα σας και πώς τοποθετούνται στην αγορά. Αυτό θα σας δώσει πληροφορίες για το πώς θα μπορούσατε να τοποθετηθείτε διαφορετικά.
Ο στρατηγικός καθορισμός της προσωπικής σας επωνυμίας είναι σημαντικός, αλλά δεν χρειάζεται να ανακαλύψετε ξανά τον τροχό. Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συνθέτουν μια καλά ολοκληρωμένη προσωπική μάρκα. Το πρώτο βήμα είναι να αναπτύξετε τον προσωπικό σας ιστότοπο, τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδικτυακό σας χαρτοφυλάκιο. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα διαδικτυακά σας προφίλ είναι πλήρη με ακριβές και ενημερωμένο περιεχόμενο.
Στη συνέχεια, αρχίστε να βελτιώνετε τις συγγραφικές σας δεξιότητες. Η συγγραφή άρθρων και αναρτήσεων σε ιστολόγια για θέματα που σχετίζονται με τον τομέα της εξειδίκευσής σας μπορεί να αποδείξει ότι είστε μια έγκυρη φωνή. Τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, οι εκδόσεις και οι οργανισμοί αναζητούν πάντα ειδικούς για να συνεισφέρουν.
Εάν Ενδιαφέρεστε Συμπληρώστε την Φόρμα Επικοινωνίας