Πως αισθάνονται οι πελάτες σας για την προσωπική επωνυμία σας;

Πως αισθάνονται οι πελάτες σας για την προσωπική επωνυμία σας;-Sofia Banagi

Πως αισθάνονται οι πελάτες σας για την προσωπική επωνυμία σας;

 
Η προσωπική σας επωνυμία αποτελεί στη σημερινή εποχή ένας από τους πιο σημαντικούς και ισχυρούς τρόπους για να μπορείτε να σταθείτε στην αγορά εργασίας.
Το personal branding έχει δύναμη και με την κατάλληλη καθοδήγηση, μπορείς να δημιουργήσεις ένα ατομικό, λαμπερό και αποτελεσματικό brand.
 
Για να καταλάβεις την δυναμική του δικού σου Brand, ρώτησε πέντε ανθρώπους που σε γνωρίζουν. Ρώτησε τους να σου πουν τι πιστεύουν για εσένα ή το ποιόν σου, τι σε κάνει μοναδικό, τι προσφέρεις στους πελάτες σου. Θα σου έδιναν τις απαντήσεις που εσύ ο ίδιος θα έλεγες στον εαυτό σου;
 
Ενδεχομένως όχι και σε αυτό το σημείο βλέπουμε την δυναμική του Personal Branding.
 
Η προσωπική σου επωνυμία είναι τελικά ο τρόπος που οι άνθρωποι σε αντιλαμβάνονται και μιλούν για εσένα. Οι πελάτες σου έχουν δύναμη, το τι θα πουν για εσένα και πως θα το μεταφέρουν σε ενδεχόμενους πελάτες.
 
Σαφώς και χρειάζεται να υπάρχει δημιουργία στρατηγικού πλάνου σε συνεργασία με τον Coach σας. Τίποτα δεν πρέπει να αφήνεται στη τύχη του. Πρόκειται για την επαγγελματική σας ταυτότητα, για την επιβίωσή σας σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αξίζει να υπάρχετε και να ξεχωρίζετε.
 
 
-Γιατί τελικά είναι τόσο σημαντικό το branding;
 
Γιατί η προσωπική σας επωνυμία είστε Εσείς, ένα μέρος του εαυτού σας, το όραμα σας και η φήμη σας. Είναι η πραγματική κληρονομιά σου. Δεν είναι τελικά τι κάνεις ή τι πουλάς αλλά Ποιος είσαι! 
Λέει στους ανθρώπους ποιος είστε, ποιες είναι οι αξίες σας, τι πρεσβεύετε και τελικά τι αξία τους δίνετε.
 
Οι άνθρωποι χρειάζονται brand που να τα εμπιστεύονται και νιώθουν ότι τους εκτιμούν και τους υπολογίζουν.
 
Η διαδικασία της προσωπικής επωνυμίας είναι δημιουργική και σύνθετη. Είναι μια πρόκληση προσωπικής ευθύνης και δεν το κάνετε μόνοι σας. Ο δικός σας Coach είναι εκεί για εσάς, να γνωριστείτε, να σας ακούσει, να σας βοηθήσει να βάλετε τις σκέψεις και τους στόχους σας σε μια σειρά. Είναι ο άνθρωπος σας που θα σας υποστηρίξει να δημιουργήσετε μια προσωπική ταυτότητα που θα επηρεάζει θετικά τους ανθρώπους.
 
-Δημιουργία Στρατηγικής Επωνυμίας
 
Υπάρχουν τουλάχιστον πέντε ερωτήσεις που χρειάζεται να κάνετε στον εαυτό σας για να δείτε πραγματικά σε ποιο σημείο βρίσκεστε.
 
Με τι παθιάζομαι;
 
Οι άνθρωποι που πετυχαίνουν έχουν μια φλόγα που καίει μέσα τους. Αυτή είναι το σημείο εκκινησής τους, αποτελεί το καύσιμο τους. Όταν βάζετε τα θεμέλια της προσωπικής σας επωνυμίας, φροντίστε να επικεντρωθείτε στη σωστή χρήση της δυναμής σας. 
Η αυθεντικότητα είναι το  ΚΛΕΙΔΙ στο personal branding.
 
 
-Ποια είναι η αξιοπιστία μου;
 
Η δημιουργία της προσωπικής επωνυμίας χρειάζεται το σοβαρό συστατικό της αξιοπιστίας. Ποια είναι η εκπαιδευσή σας, τι πιστοποιήσεις έχετε, οι αξιολογήσεις από συνεργάτες και ανθρώπους που σας έχουν εμπιστευτεί;
 
Ο δρόμος προς το χτίσιμο της αξιοπιστίας δεν είναι εύκολος. Χρειάζεται χρόνο, αφοσίωση, δράση. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να φαίνονται και οι αξίες σας. Η αξιοπιστία είναι η ιδέα του ” Walk the walk” του να μπορείς δηλαδή να πεις στους ανθρώπους με σύντομο και ξεκάθαρο τρόπο τι πρεσβεύεις.
 
 
-Ποιο είναι το κοίνο στο οποίο απευθύνεστε και πως θέλετε να αισθάνεται όταν συνεργάζεται μαζί σας;
 
Πάρτε χαρτί και μολύβι και καταγράψτε το κοινό -στόχο σας. Όταν ορίζουμε ένα συγκεκριμένο κοινό, είναι πιο εύκολο για εμάς να δουμέ τι έχουμε να προσφέρουμε σε αυτό το κοινό. Άρα να κατανοήσουμε τις ανάγκες του και να δημιουργήσουμε ένα σχέδιο δράσης. Πως αυτοί οι άνθρωποι θέλουμε να αισθάνονται για εμάς; Τι συναίσθημα επιθυμούμε να αισθάνονται όταν ακούν και βλέπουν το brand μας;
 
Τις περισσότερς φορές οι άνθρωποι επιθυμούν να νιώθουν ασφαλείς και ικανοί να μας εμπιστεύονται. Χρειάζονται μα αισθάνονται ότι δημιουργούν μια σχέση μαζί σας. Σκεφτείτε: Πως μπορώ να δημιουργήσω αυτη την επιρροή; Πως θα αναδείξω τον εαυτό μου καλύτερα;
 
Χρειάζεται μια σαφή πρόταση αξίας από εσάς για το κοινό σας.
 
 
-Ποιοι είναι οι προσωπικοί μου στόχοι για την επωνυμία μου;
 
Δεν γίνεται να έχεις ένα brand χωρίς να έχεις καθορίσει συγκεκριμένους στόχους. Μερικοί κρίσιμοι στόχοι είναι η χρημαδότηση του έργου σας, η δημιουργία site, e-shop, ή αυξηση προβολής και η προώθηση της επωνυμίας σας. Αρά χρειάζεται να κινηθείτε σε δυο πυλώνες: ο ένας είναι η δημιουργία της προσωπικής σας επωνυμίας και ο δεύτερος μια στρατηγική για το πώς θέλετε να γίνετε γνωστοί.
 
 
ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ
 
Ένα πολύ σημαντικό και απαραίτητο κομμάτι για την φήμη σας και την εδραίωση του brand σας είναι και η κοινωνική δικτύωση. Χρειάζεται πολλά πράγματα για να χτίσετε μια προσωπική επωνυμία και σαφώς άνθρωποι που θα είναι υποστηρικτικοί και που θα γίνουν σύμμαχοι και υποστηρικτές σας. Η δημιουργία ενός συστήματος υποστήριξης είναι πολύ σημαντική.
 
Η δικτύωση είναι ένα εργαλείο σχέσεων και σας βοηθάει να αναδείξετε την προσωπική σας αξία και να ξεχωρίζετε απο τον ανταγωνισμό σας.
 
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αξιόλογο και λαμπερό brand με την υπογραφή της αυθεντικότητάς σας. Η αυθεντικότητα και η προσωπική σας ιστορία θα σας φέρουν πρώτους στις καρδιές και στο μυαλό των πελατών σας.
Χρησιμοποιείστε την προσωπική σας επωνυμία με σοβαρότητα και σεβασμό και σκεφτειτε πώς η δημιουργία της αναγνώρισης και της φήμης σας, θα σας δώσουν τα αποτελέσματα που θέλετε;
 
Τι είναι το business coaching;-Sofia Banagi
Διαβάστε Επίσης  Το προφίλ του νάρκισσου

Εάν Ενδιαφέρεστε Συμπληρώστε την Φόρμα Επικοινωνίας

Αρχική Σελίδα
Τηλέφωνο
Κλείστε Ραντεβού

Εάν θέλετε να μάθετε τα πάντα γύρω απο το Life Coaching

Eγγραφείτε στο NEWSLETTER